В разделе: Архив газеты "Бульвар Гордона" Об издании Авторы Подписка
Во весь голос

Владимир ГРИШКО: «Я вважаю, це гарний показник, що в Гришка аншлаги, як у Ваєнги i Михайлова, — чим ми гiршi?»

Анна ШЕСТАК. «Бульвар Гордона» 14 Марта, 2012 00:00
Прославленный оперный певец выступил в Киеве с новой эстрадной программой
Анна ШЕСТАК
О том, что работу в опере он приостанавливает, чтобы начать карьеру эстрадного певца, Владимир Данилович объявил еще год назад. И вот теперь, дав аншлаговый сольник в столичном Октябрьском дворце, завершил тур по Украине, во время которого презентовал новый альбом. «Вiн називається «Чужий рай». Чому така назва? Бо 20 рокiв прожив за кордоном, i все, що є там, звичайно, рай, - объясняет артист. - Але воно чуже, не своє. Усюди, де є українська дiаспора, я намагався зустрiтися з дiаспорянами. Ходив до церкви, спiвав «Отче наш», спiлкувався з ними - мене завжди цiкавило, що вони вiдчувають на чужинi: чи те саме, що я? I скрiзь чув однакове: «Тут ми виживаємо. А вдома - живемо, серцем i душею». Зараз я намагаюся знайти спiльну мову з українським слухачем, i, судячи з того, що у мене постiйнi аншлаги, менi це вдається».

Тем, что на его выступления идет зритель, 51-летний певец гордится: «Для українського виконавця у часи, коли естраду захопили росiйськi й захiднi гастролери, це досягнення. Я не заздрю, менi нема чого, я артист зi свiтовим iм'ям. Просто боляче вiд того, як вони ставляться до української публiки. Вiддачi жодної - приїздять, тiльки щоб заробляти, спiвають пiд повний плюс, дехто навiть батарейки у мiкрофон не вставляє. А навiщо, коли українець уже заплатив три тисячi за квиток? Та ще й добре, коли три, буває i сiм, i 15...

Прикро, але українськi виконавцi великих залiв не збирають. Люди їх нiби не помiчають, зате на концерти росiян iдуть охоче. I я вважаю, це гарний показник, що в Гришка аншлаги, як у Ваєнги i Михайлова - чим ми гiршi? Михайлов, до речi, менi подобається - як автор пiсень. Спiвати, щоправда, я б його навчив, але... Оця щирiсть, правда життєва, яка є в його пiснях, компенсує аматорський вокал. Пiснi такого стилю - не блатний шансон, а хороша лiрика - менi до душi, i до створення своєї естрадної програми я залучив авторiв, якi таку лiрику пишуть: Вiталiя Волкомора, Аллу Мигай, Олега Шака. Усi вони - нашi, рiдненькi, визнанi Україною. I, що найголовнiше, талановитi. Результат не змусив довго чекати: за два тижнi до концерту в Києвi квиткiв уже не було! Я зняв афiшi й сiтi-лайти, бо у рекламi не мав потреби».

Публика - городская интеллигенция, в основном женщины. Целых два ряда заняли учителя одной из киевских школ - накануне 8 Марта билетами на концерт их премировал директор. Судя по тому, что едва ли не после каждой песни дамы вытирали слезы, такой подарок тронул их до глубины души.

Создавать праздничную атмосферу Гришко помогали народный коллектив из Донецка «Околица», уникальный балет на ходулях, который по достоинству оценили не только в Украине, но и в России, на шоу «Минута славы», и Ани Лорак. «Народна артистка України i майбутня народна артистка Росiї!» - представил ее Владимир Данилович. Гостья спела свой хит «Солнце» и еле унесла за кулисы цветы и подарки, так много их было.

Гришко без букетов тоже не остался, однако дарили их в основном после классических или приближенных к таковым произведений: «Памяти Карузо», арии из «Призрака оперы»... К новому амплуа солиста «Метрополитен-опера», Мариинки и Национальной оперы Украины люди пока не привыкли. К тому же чувствовалось, что в привычном для себя жанре он как рыба в воде, а в поп-музыке (даже если это ретро вроде «Королевы красоты») еще чуточку скован. Наверное, потому и нуждается в поддержке эстрадников.

Несмотря на свой «уход на эстраду», к опере Владимир Данилович относится по-прежнему трепетно и переживает оттого, что в нашей стране она не так популярна, как за рубежом. Однако не оставляет надежды, что, увидев классического тенора, который может работать в абсолютно любом музыкальном жанре, люди в оперу потянутся:

«Лучано Павароттi, якого я вважаю одним зi своїх учителiв, казав: «Нема нiчого поганого у тому, щоб спiвати на естрадi. Таким чином ти формуватимеш смак публiки й поступово привчиш до якiсного вокалу, живого звуку, до класичного мистецтва». Спитайте у людей на вулицi, чи скажуть вони хоча б одну назву опери? Бiльшiсть нiчого не назве, бо не знає. «Коли звучить класичний твiр, канал зазвичай перемикають, - зiзнався менi один телевiзiйник, - а ми не хочемо втрачати рейтинг...». Рейтинг, кiлькiсть глядачiв, якi дивляться рекламу, - ось що головне! А, примiром, у Вiднi, коли сiдає лiтак, звучить Моцарт. Заходиш до крамницi - грають платiвки Гайдна, Бетховена. Вiдчуваєте рiзницю? Можливо, якби у наших лiтаках та крамницях звучали Скорик i Штогаренко, все було б iнакше...».



Если вы нашли ошибку в тексте, выделите ее мышью и нажмите Ctrl+Enter
Комментарии
1000 символов осталось